viernes, 11 de febrero de 2011

CAU !!

HOLA PIOS !


Es una mica tard xro ueno mes val tard q mai,, no?
Com ja sabeu em creat aquest blog per anar explicant el que anem fent al cau, i penjar fotos i de més.
Ja que el Cuarti no va poder venir dissabte perque estava recollint a l'holandesa em toca aquesta setmana explicar el que és va fer.
Vam arribar al cau uns a les 4 uns altres més tard, com sempre, i despres de parlar una estona o jugar uns partidets vam fer un torneig de basquet, en el que com sempre el meu equip va perdre i aixo que jo feia basquet.. que gafe. Ueno, més tard vam separar-nos com sempre per comites d'empresa i despres d'una estoneta de feina vam reunir-nos per explicar el que cada comite havia fet, ens van passar un video, que a mi em va agradar molt, al vam comentar i com que hi havia reunió de pares vam marxar abans, i ja esta crec que no em deixo res, però havera si aixo s'anima i comenteu.

Fins el proxim dissabte Paula i Cuarti.

No hay comentarios:

Publicar un comentario